Kundeservice

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmå.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål kan du kontakte os nederst på siden.

FAQ

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål

Ved forudbestillinger, kan du se på varesiden, hvornår den forventes at være på lager og klar til afsendelse.

Herudover vil det fremkomme af din faktura, hvornår den forventes at komme på lager.

Ved forudbestillinger, vil du modtage en ordrebekræftelse, som på en helt normal ordre. Den eneste forskel er, at varen har en længere leveringstid, end varer, som er på lager. Leveringstiden er oplyst inde på de enkelte varer.

Når du laver en ordre, som indeholder forudbestilte varer, holdes hele ordren indtil den dato, hvor de forudbestilte varer kan afsendes fra lageret. Hvis du ønsker en dellevering af din ordre, kan du kontakte kundeservice. Vær opmærksom på, at du vil blive opkrævet fragt for alle forsendelser vedrørende ordren

I tilfælde af, at du har fortrudt dit køb bedes du kontakte kundeservice.

I tilfælde af, at du har foretaget en forudbestilling, vil pengene være reserveret på dit kort og pengene hæves først den dag, at vi afsender varen.

Hvis varen er på lager, går der 1-2 hverdage alt efter hvor i landet du bor. Hvis du har behov for hurtigere levering eller skal bruge din ordre inden en bestemt dato, så kontakt os gerne for at få bekræftet, hvordan netop din situation ser ud.

Er varen ikke på lager, så kontakt os for nærmere information.

Som udgangspunkt er det muligt helt indtil at forsendelsen er sendt fra lageret. Det vil sige, at du kan kontakte os helt indtil du har modtaget et trackingnummer.

Ja, det kan du alle mandage-torsdage kl 10-14 og fredage fra 12-14.

Du returnere din ordre ved at anvende den vedlagte returlabel, som følger med i din ordre. 

Pak din ordre forsvarligt sammen igen med alt original emballage. Sæt vores returlabel udenpå forsendelsen og indlever den ved nærmeste PostNord pakkeshop.

Det er vigtigt, at du anvender vores returlabel, da den sørger for at pakken kommer direkte tilbage til lageret.

Der tillægges et gebyr på 100kr, for returforsendelser, som skal hentes i pakkeshops eller lignende. Dette gælder dog ikke, såfremt i har brugt vores label og pakken er endt i en pakkeshop.

Der går 3-5 hverdage fra, at vi har modtaget pakken til at du har pengene på din konto.

*VIGTIGT* Vær opmærksom på, at der fratrækkes et beløb på 49kr, som går til at dække omkostningerne forbundet til retursagen, herunder forsendelse og administration.

Hvis du mangler en pakkelabel eller har smidt den væk, så skriv til vores kundeservice. De hjælper med at sende en ny pakkelabel, som du kan printe fra din mail.

Hvis du ønsker at bytte til et andet produkt eller en anden størrelse, så bedes du skrive en mail til kundeservice med dit ordrenummer i emnefeltet, og et link til produktet, som du ønsker samt hvilken størrelse du ønsker det i. Hvis produktet ikke længere findes på hjemmesiden, så skriv det i mailen og kundeservice vil kontakte dig, når de modtager returforsendelsen.

Ifølge dansk lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret når du handler online. Herudover har du selvfølgeligt lov til at pakke produktet ud, og teste det på samme vilkår, som du kan i en butik. Derfor kan du godt pakke produktet ud og prøve det.

Vær dog opmærksom på, at i tilfælde af returnering, skal produktet fremstå i samme stand, som da du modtog det. Hvis produktet har taget skade kan du ikke regne med at få hele beløbet tilbage, og hvis produktet har taget skade i sådan en grad, at det ikke kan sælges, vil retursagen blive afvist.

Vi kontrollerer alle produkters kvalitet i tilfælde af returneringer. Hvis produktet har taget skade, eller fremstår brugt, vil du blive kontaktet af kundeservice, og være erstatningspligtig

OBS – Ved forudbestilling gælder tidsfristen på 14 dage, fra den dag, som du modtager din ordre.

Ja kontakt kundeservice, så får du hjælp til at ændre din bestilling.

Jaxi Stonks ApS tager ikke imod bananer eller andet gøjl. Vi handler med kolde jydske kontanter og hårdt tjente dadler.

Så betal din ordre med MobilePay, Apple Pay, VisaKort, MasterCard og Maestro.

Vi hæver først pengene på din konto, når vi har overdraget din ordre til postvæsnet. Dine penge vil dog stå som reserverede indtil at de bliver hævet.

Vores produkter er lavet af 100% bomuld.

Der laves kun ÉN produktion af hvert design. Det vil sige, at hvis designet er udsolgt, kommer det ikke på lager igen.

Kunne du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Så kan du kontakte os via formularen herunder, vi svare tilbage så hurtigt vi kan 🙂

    Kundeservice

    Ring til os

    +45 71747451

    Skriv til os

    hej@antixclothing.dk

    Åbningstider

    Mandag – Torsdag
    09:30 – 15:30
    Fredag:
    09:30 – 14:00
    Lukket på Helligdage